Monday, August 23, 2010

SEDIKIT CEBISAN PEMILIK BLOG

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat-sahabat yang pertama kali membuka blog saya.
Alhamdulillah, bersyukur saya kehadrat ALLAH SWT kerana dengan izinNya dapatlah saya mencipta laman blog saya sendiri. Ucapan terima kasih juga saya tujukan buat guru blog saya, En. Mohamad Amin bin Hj Ahmad Basri atas tunjuk ajar sepanjang proses membina blog ini dijalankan.

Sahabat-sahabat yang saya hormati sekalian,
Tujuan UTAMA blog ini diwujudkan adalah untuk perkongsian ilmu MUAMALAH ISLAM terutama dalam hal HARTA PUSAKA ISLAM. Insyallah, saya akan kongsikan sedikit ilmu yang saya ada berkaitan PENGURUSAN DAN PERANCANGAN HARTA PUSAKA ISLAM pada masa akan datang. Saya juga mengharap jasa baik sahabat-sahabat untuk berkongsi ilmu pengetahuan dengan saya kerana besar kemungkinan ilmu yang sahabat-sahabat miliki tidak ada pada diri saya. Wallahua`lam. Sekian...

No comments:

Post a Comment